VRAGEN? BEL
011 51 62 70

HR-Medewerker

Recruiter / HR-Medewerker

Recruiter / HR-Medewerker

 

TRAFLUX is gespecialiseerd in alle aspecten van de nieuwste afvalinzameling. Onze complete service bestaat uit eigen ontwikkeling en productie tot lediging en onderhoud van de semi-ondergrondse  en bovengrondse afvalcontainers.

Ter ondersteuning van onze HRM zijn wij op zoek naar een voltijdse  HR-medewerker met een sterke focus op werven.

Wat zit er in dit leuk pakket?

  • Een voltijdse job in dagdienst met onmiddellijk een vast contract.
  • Je ontvangt een mooi salaris boven barema.
  • Hier bovenop komen nog heel wat extra’s bij kijken:
    • Bedrijfswagen met tankkaart
    • Maaltijdcheques van €6 per gewerkte dag
    • Ecocheques
    • Hospitalisatie- (DKV) en groepsverzekering
    • Gsm + Orange abonnement
    • Cafetariaplan
  • Verder kom je terecht in een familiaal bedrijf waar tijd gemaakt wordt voor de collega’s. Zo organiseren we bijvoorbeeld regelmatig een drink of kan je je uitleven op onze teambuilding. 
  • We hechten veel belang aan work-life balance en kiezen bewust voor glijdende werkuren.
  • Aangezien je 39 uur per week werkt, heb je recht op 6 ADV dagen boven op je wettelijk verlof. Dit is vrij in te plannen, in samenspraak met je collega’s.

 

Wat ga je doen?

Je verwerkt alle personeel gerelateerde administratieve taken van A tot Z. je houdt de personeelsgegevens actueel en je zorgt ervoor dat alle dossiers steeds op punt staan. Je nauwgezette en doeltreffende invoer en controle van de maandelijkse prestaties en afwezigheden zorgt voor de basis van een kwalitatieve loonverwerking. Je bent de aanspreekpunt voor medewerkers met betrekking tot allerlei HR-gerelateerde vragen. Je bent mede verantwoordelijk voor de werving & selectie voor de verschillende entiteiten.

  • Werving en selectie
    • Het uitschrijven van vacatureteksten
    • Vacatures publiceren
    • Eerste screening van sollicitanten
    • Bijhouden van de sollicitatieprocedure
  • Personeelsadministratie
    • Onboarding nieuwe collega’s
      (opstellen arbeidsovereenkomst, nodige attesten en documenten verzamelen, digitale dossiers aanmaken, …)
    • Digitaal en fysiek klassement
    • Verwerken sociaal documenten
    • Opleidingen
    • Code 95 – bestuurderskaarten, …

          

Wie ben jij?

  • Je bezit een bachelor diploma in een relevante richting (communicatie, office management,..) of vergaarde relevante ervaring in een eerdere functie
  • Jouw proactieve houding blijkt uit het formulieren van ideeën ter verbetring van de bedrijfsstructuur.
  • Voor deze rol zijn eigenschappen zoals verantwoordelijkheidsgevoel, organisatietalent en een analytische mindset van groot belang.
  • Je bent bekend om je gestructureerde, precieze en ordelijke manier van werken.
  • Zelfs tijdens drukken en stressvolle momenten weet je je hoofd koel te houden en ben je bedreven in het omgaan met wisselende prioriteiten.
  • Je bendadert collega’s altijd vriendelijk en behulpzaam in elke vorm van communicatie.
  • Je gaat uiterst betrouwbaar en zorgvuldig om met vertrouwelijke informatie.
  • Je voert zelfstandig je taken uit maar vindt het tegelijkertijd fijn om in team te werken
  • Goede gebruikskennis van Word/Excel/Powerpoint
  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en je hebt kennis van het Frans en Engels.
  • Indien je ervaring hebt met tijdsregistratie en payrollbeheer, wordt dit als een extra troef beschouwd.

 

Interesse om ons team te versterken? Bezorg ons dan zeker jouw CV en motivatie!

Contact:                                                                                           
Traflux

t.a.v. Lidia Lancia
Europark 1003
3530 Houthalen

011/51 62 70

E-mail via lidia.lancia@traflux.be